Veelgestelde vragen over de aankoop

 

Bezoek aan een StudioToom showroom?
Wij zijn open zonder afspraak.

Bestellen en Betalen
Heeft u uw keuze kunnen maken? Dan is het tijd om af te rekenen. Klik op ‘winkelmand’ rechtsboven in het scherm, om uw bestelling af te ronden en te betalen.

Bestellen zonder Account
Geen probleem! Natuurlijk kunt u een bestelling plaatsen in onze webshop zonder een account aan te maken. Als u wél kiest voor een StudioToom account kunt u uw orders terugvinden en worden uw gegevens opgeslagen voor een nieuwe bestelling.

Wijzigen of Annuleren
Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via chat, e-mail (zie contact).

Betalen
Betaal je online bestelling bij StudioToom veilig via: Ideal. Ook in onze showrooms betaal je via de webshop. Ben je in een winkel met personeel? Vraag dan een van de medewerkers naar de betaalopties.

Bezorgen
Nadat de bestelling en betaling bij ons is binnengekomen, nemen wij contact op om een afspraak te maken over het moment van bezorging.

Garantie
Natuurlijk krijg je bij ons de garantie waar je wettelijk recht op hebt. Maar wij gaan er vanuit dat het nooit zover hoeft te komen. Heb je een vraag of ben je niet tevreden? Neem dan contact met ons op via chat, e-mail (zie contact) en wij gaan er samen uitkomen.